Saturday, February 12, 2011

Unique spring 2011














Above you can see my favorite pieces of the Unique by Topshop new collection that has been launched online today.
They have done a very good job.It's all about tie dye fabrics:red,acid yelllows and a lot of shades of light pinks with a splash of white as if it was water. Next to these colours we find some white pieces printed or decorated with feathers. The red jumpsuit and the yellow dress are my favorites.
Unique interprets sensuality with see through,wavy fabrics.
This collection is beautiful even if the most interesting pieces can be hardly worn in the city. The yellow dress has very deep slashes while jumpsuits are very transparent.
Prices are between £65 and £300.
Shoes have a fresh look.They have a perspex sky-high heel and platform and woven details,if you want to see them more in detail click here and here.

To shop Unique click here


Oggi voglio mostrarvi alcuni pezzi della collezione di Unique per Topshop che fa oggi il suo ingresso nel negozio online.
E' una collezione tutta giocata su stoffe all'apparenza candeggiate e scolorite.I colori sono il rosso, il giallo acido e molte sfumature del rosa con schizzi di bianco. I miei preferiti sono il vestito giallo e la tuta rossa. Vicino a questi colori ci sono anche dei capi in bianco decorati o stampati con piume.
Unique disegna capi sensuali fatti di trasparenze e stoffe fluttuanti.
E' una collezione molto bella anche se i capi più interessanti saranno difficili da indossare in città perchè molto trasparenti e con spacchi vertiginosi. I prezzi sono compresi tra £65 e £300.
Anche le scarpe sono molto belle.Tacchi e plateau altissimi in plastica trasparente ingentiliti da dettagli di pelle intrecciata.Se volete guardarle più da vicino cliccate qui e qui.

Ed ora per acquistare i capi cliccate qui

1 comment:

Nicol T. said...

nice blog. following:)
my blog - http://www.fashiontnt.com/ visit it or follow me , it would be my pleasure:)