Saturday, January 22, 2011

Vuitton meets the Zoo











Vuitton shoes for spring 2011 are funny.The attention is all on the heel climbed by an animal living in the savana,zebras and giraffes.
Speaking of dresses,the new collection it's a strange melting.It's a mix of oriental classic dresses with a strong art decò influence in the cuts and in the floral prints all with added animal prints and africa warm colour combinations for shoes.
There's something for everyone's taste.
Do you like this mix?
We find a lot of lace too:blouse,trousers,daring hot pants. It's not an everage lace, it has the louis vuitton logo all over it.

Le scarpe firmate Vuitton per la primavera sono davvero divertenti.L'attenzione è puntata sul tallone sul quale si arrampica un animale della savana,zebre e giraffe,anche il tacco è una piccola scultura, è una zampa!
Parlando di vestiti invece la nuova collezione è uno strano mix di culture. I vestiti classici orientali si mescolano ai modelli scivolosi art deco e alle stampe floreali. Ma ci sono anche le stampe animalier e le scarpe appena sfuggite dallo zoo.
A voi piace questo mix?
C'è anche il pizzo per le camicette,pantaloni e audaci maxi coulotte!Non è un pizzo normale però, ha il marchio della maison!

No comments: